+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

HOTEL HOŘEC Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 109 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    89%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    85%
  • Komfort

    86%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Štefan

Einzelreisender, 14.9.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
32 %
  • Mala izba a kupelna. V kupelni nie je miesto na odklad hygienickych potrieb. WC tieklo,pokazena sprcha. Vytaz pre hendikepovanych maly.

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
4

Markéta

Älteres Paar, 12.2.2022

Zásmuky Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Dobrý den, na pobyt jsem se těšila, ale ještě jsem nezažila, abych celý týden naháňela paní uklízečku ohledně toaletního papíru. Dát na kliku ,,prosím uklidit" nemá význam !! Nešlo vůbec o úklid, ale o ten toaletní papír a plný koš který jsem musela dát na chodbu,aby ho vůbec někdo odnesl. Jinak cena neodpovídá 4 hvezdičkovému hotelu. Každá postel jiná. Dvě nějaké válendy sražené k sobě a ještě ke všemu rozbité. Když jsem tak ten týden koukala na personál tak jediný kdo to dělá rád byl číšník Který se nám představil jménem Jirka. Byl milý, usměvavý a velice ochotný. Ostatní tu práci dělají jen proto, že musí respektive, aby asi přežily. S pozdravem Skalová Markéta.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
2

Marek

Älteres Paar, 2.10.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Krásné rustikální zařízení jídelny, dobrá cena piva Krakonoš, výhled z pokoje ve třetím patře směrem na Studniční horu.

  • Inzerovaný bazén s vyhřívanou vodou měl 20°C, kávovar na tlačítko stop, lednice na pokoji nefungovala ani po dvou urgencích, personál jezdil výtahem, kouřil při snídani v otevřených dveřích, takže kouř byl cítit i uvnitř, na pokoji vytržená zásuvka, nízký tlak vody ve sprše. Na chodbách u pokojů i v nejvyšším patře bylo silně cítit pachy vaření, před hotelem se griluje, takže i pachy z grilu jsou cítit v pokojích a nelze větrat. Cena neodpovídá vůbec kvalitě. Bohužel.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
2

Ivan

Einzelreisender, 15.9.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Nadprumerna snaha jedineho pritomneho zamestnance zastat vsechny funkce (recepcni, kuchar.....)

  • Hotel nebyl v dobe meho pobytu personalne obsazen, pokoj byl miniaturni, TV nekvalitni

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Irmtraud Häuser

Älteres Paar, 5.8.2017

Německo

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Speisen sehr lecker. Stilvoll und schick in der Ausstattung. Blonde Rezeptionsmitarbeitrin sehr freundlich. Mitarbeiterin im Restaurant (ab Donnerstag) mit den roten Haaren sehr freundlich, aufmerksam und fleissig.

  • Blonde Mitarbeiterin mit Zopf sehr unfreundlich und angetrunken( trinkt Alkohol in meinem Beisein) im Restaurant des Hotels. Verweigert am Anreisetag das Abendessen, obwohl die Küche noch offen ist. Schickt andere Gäste einfach weg ,unfreundlich, grüsst nicht. Legt beim Frühstück nicht nach. Männlicher Mitarbeiter an der Rezeption sehr unfreundlich, grüsst selten. Baulärm in der Umgebung schon ab 6:00 Uhr am morgen.

Persönlich
2
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Petra Kubátová

Gruppe von Freunden, 10.5.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • příjemný personál vířivka mimo provoz nabídka snídaňového bufetu neodpovídá 4hvězdičkám

  • příjemný personál vířivka mimo provoz nabídka snídaňového bufetu neodpovídá 4hvězdičkám

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
2

Anonym

Älteres Paar, 6.8.2015

Deutsch

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Nähe zum Zentrum Essen prima im Restaurant

  • sehr lautes Hotel- man hört jeden überall reden, ob auf dem Flur oder in den Nachbarzimmern; Reinigungspersonal macht schon Morgens einen immensen Krach; Personal beim Frühstück und in der Rezeption ist nicht besonders freundlich und nicht qualifiziert;

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 13.11.2021

Polski

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Słabe śniadanie w restauracji po drugiej stronie ulicy. Restauracja w hotelu 4-ro gwiazdkowym zamknięta

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Fritz

Einzelreisender, 3.6.2018

Güstrow Německo

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Sehr ruhig im Hotel.Parkplatz am Haus.

  • Hunde Regeln gelten wohl nicht für die Hunde des Personals. Reinigung der Zimmer erst nach mehrfachen Protest durch uns erfolgt. Essen morgens sehr gut, Personal manchmal Überfordert. Angebot Fernsehsender unzureichend. ARD; ZDF fehlen als Informationsquelle.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 4.5.2016

Deutsch

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Božena

Älteres Paar, 29.6.2014

Olomouc

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Klidné prostředí.Jinak průměr.V ničem nevynikal, ale také ničím nezklamal.

  • Vyloženě záporné není co vytknout.Jen velmi průměrná kuchyně.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 18.3.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • + poloha hotelu ++ interiér restaurace - úroveň personálu -- kvalita snídaní

  • + poloha hotelu ++ interiér restaurace - úroveň personálu -- kvalita snídaní

Persönlich
3
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 25.9.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 6.3.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Špinavé skleničky v koupelně,většinou fungoval jen 1 tv kanál, někdy ani to ne

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 16.3.2019

Nizozemsko

  • Gesamtbewertung
72 %
  • friendly staff although not always available

  • the room was not every day properly tended, lacking towel change, not enough toilet paper, minibar not filled up.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 24.6.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Personál velmi profesionální, snídaně i večeře výborné, čisté prostředí v pokoji i v celém hotelu,využití bazénku bylo,po celodenní chůzi po horách,velmi dobrá relaxace.

  • Malá televize a nízko položená, umístění si dovedu představit spíše na držáku na zdi, byla se špatným signalem,kde se objevovalo dost často " není signál",program byl tím často přerušovaný,recepční na recepci byla jen 1 den a to ve čtvrtek, postel byla nízká s dřevěným okrajem a špatně se z ní vstávalo, pokoj neni s klimatizací ani nikde uvedena nabídka ventilátoru a nevím s kým by se to mělo řešit...s provozním v restauraci? Nebyla mi známa informace jestli je více listů s obměněnou variantou polopenze. Ve středu mi bylo k večeři, jako součást,nabídnuto PROSEKO,nevím tedy jestli to tak mohlo být už od začátku mého pobytu tj. V neděli,pondělí a v úterý,ale nabídnuto mi to nebylo a bylo mi sděleno,že pití si musím zaplatit.Pivo jen 12st. krakonos...nebyl toto bohužel žádný výběr a chodit na pivo nížsich st. ke konkurenci i když bych ráda zůstala v restauraci hotelu bohužel byla realitou.Ve středu,před večeří,jakýsi opilý pán,hlučným "opileckým vyprávěním" docela rušil pohodu na venkovní terase a měl být asi personálem rychleji vyloučen, což nastalo až když začal obtěžovat hosty. Z mého pohledu to kazilo atmosféru konzumace večeře. Jsou to jen mé poznatky a jsem ráda,že jsem vám je mohla sdělit.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Brandon Case

Älteres Paar, 9.9.2017

Pratt Spojené státy americké

  • Gesamtbewertung
76 %
  • We enjoyed our recent stay and also the opportunity to learn that any additional services, like sauna, are an additional charge. We did not realize this but now are wiser. The breakfast buffet was delicious. We also liked convenience of location for hiking to Mt. Snezka. Mira was also very friendly staff member.

  • The charge for the sauna.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
6

Gabi

Älteres Paar, 1.2.2017

Německo

  • Gesamtbewertung
76 %
  • The service at the reception was friendliy and perfect, helpful in ordering taxi or other services.

  • At the restaurant it was a very bad experience, we waited 45 minutes without getting any information or even a drink. There was only one waitress who was totaly overburdened. So we left without anything.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 21.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Kamila

Älteres Paar, 25.2.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Čistá koupelna

  • Na 4 hvězdičkový hotel horší snídaně resp. suroviny. Měl by být kvalitnější čaj, kvalitnější párky, chyběla mi šunka, byl jen obyčejný šunkový salám, byla špatná paštika. Výběr byl, ale málo kvalitní potraviny. Co se týká pokojů-nesmyslné zapínání větráku na WC, které v noci budí druhého

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7