+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

HOTEL HOŘEC Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 109 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    89%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    85%
  • Komfort

    86%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

David

Gruppe von Freunden, 19.2.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Marek

Älteres Paar, 2.10.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Krásné rustikální zařízení jídelny, dobrá cena piva Krakonoš, výhled z pokoje ve třetím patře směrem na Studniční horu.

  • Inzerovaný bazén s vyhřívanou vodou měl 20°C, kávovar na tlačítko stop, lednice na pokoji nefungovala ani po dvou urgencích, personál jezdil výtahem, kouřil při snídani v otevřených dveřích, takže kouř byl cítit i uvnitř, na pokoji vytržená zásuvka, nízký tlak vody ve sprše. Na chodbách u pokojů i v nejvyšším patře bylo silně cítit pachy vaření, před hotelem se griluje, takže i pachy z grilu jsou cítit v pokojích a nelze větrat. Cena neodpovídá vůbec kvalitě. Bohužel.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
2

Kateřina Dosoudilová

18.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Štefan

Einzelreisender, 14.9.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
32 %
  • Mala izba a kupelna. V kupelni nie je miesto na odklad hygienickych potrieb. WC tieklo,pokazena sprcha. Vytaz pre hendikepovanych maly.

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
4

Ivana

Einzelreisender, 6.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 24.6.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Personál velmi profesionální, snídaně i večeře výborné, čisté prostředí v pokoji i v celém hotelu,využití bazénku bylo,po celodenní chůzi po horách,velmi dobrá relaxace.

  • Malá televize a nízko položená, umístění si dovedu představit spíše na držáku na zdi, byla se špatným signalem,kde se objevovalo dost často " není signál",program byl tím často přerušovaný,recepční na recepci byla jen 1 den a to ve čtvrtek, postel byla nízká s dřevěným okrajem a špatně se z ní vstávalo, pokoj neni s klimatizací ani nikde uvedena nabídka ventilátoru a nevím s kým by se to mělo řešit...s provozním v restauraci? Nebyla mi známa informace jestli je více listů s obměněnou variantou polopenze. Ve středu mi bylo k večeři, jako součást,nabídnuto PROSEKO,nevím tedy jestli to tak mohlo být už od začátku mého pobytu tj. V neděli,pondělí a v úterý,ale nabídnuto mi to nebylo a bylo mi sděleno,že pití si musím zaplatit.Pivo jen 12st. krakonos...nebyl toto bohužel žádný výběr a chodit na pivo nížsich st. ke konkurenci i když bych ráda zůstala v restauraci hotelu bohužel byla realitou.Ve středu,před večeří,jakýsi opilý pán,hlučným "opileckým vyprávěním" docela rušil pohodu na venkovní terase a měl být asi personálem rychleji vyloučen, což nastalo až když začal obtěžovat hosty. Z mého pohledu to kazilo atmosféru konzumace večeře. Jsou to jen mé poznatky a jsem ráda,že jsem vám je mohla sdělit.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Marie

Einzelreisender, 17.5.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Zklamalo mě možnost bazénu která byla reklamována na fotkách ,ale po dotazu mě bylo řečeno že je možnost ,ale tak 2h předem oznámit,musí se prohřát,zapnout.Již jsem se více nezajímala, ani nebyla možnost bazén vidět,bylo prostory zamčeno. Chápu že v tuto dobu není zrovna moc návštěvníků tak se asi různě omezuje,ale pro mě nevyhovující. Pak jsem objevila hotel ,,HORIZONT,, kde byl bazén i pro neubytované otevřen celý den. Hotel ,,HOŘEC,, je kvalitní vybavení i jednání k zákazníkům bez chyby, ale i na stravu hraje roli tato doba málo obsazenosti.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Libor

Einzelreisender, 15.4.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Zdeněk

Älteres Paar, 12.2.2023

Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 28.10.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Služby byly ok. Hlavně šikovný pan číšník v restauraci. Takového pána, který dělá rád svoji práci, jsem ještě nikde v ubytování neviděl.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 25.9.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 6.3.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Špinavé skleničky v koupelně,většinou fungoval jen 1 tv kanál, někdy ani to ne

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
8
Wert/Geld
8

Miloslav

Älteres Paar, 1.3.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Styl secese

  • odemykání pokoje bylo velice problematické

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Markéta

Älteres Paar, 12.2.2022

Zásmuky Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Dobrý den, na pobyt jsem se těšila, ale ještě jsem nezažila, abych celý týden naháňela paní uklízečku ohledně toaletního papíru. Dát na kliku ,,prosím uklidit" nemá význam !! Nešlo vůbec o úklid, ale o ten toaletní papír a plný koš který jsem musela dát na chodbu,aby ho vůbec někdo odnesl. Jinak cena neodpovídá 4 hvezdičkovému hotelu. Každá postel jiná. Dvě nějaké válendy sražené k sobě a ještě ke všemu rozbité. Když jsem tak ten týden koukala na personál tak jediný kdo to dělá rád byl číšník Který se nám představil jménem Jirka. Byl milý, usměvavý a velice ochotný. Ostatní tu práci dělají jen proto, že musí respektive, aby asi přežily. S pozdravem Skalová Markéta.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 13.11.2021

Polski

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Słabe śniadanie w restauracji po drugiej stronie ulicy. Restauracja w hotelu 4-ro gwiazdkowym zamknięta

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 31.10.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Vlastislav

Familie mit kleinen Kindern, 30.10.2021

Hlinsko Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše bylo super, přístup personálu, čistota a nesmím zapomenout bazén vše bylo parádní děkujeme...

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Daniel Sikora

Familie mit älteren Kindern, 28.8.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Sylvie Kocmanová

Familie mit älteren Kindern, 23.8.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

ADAM VRANÝ

Gruppe von Freunden, 15.8.2021

Kutná Hora Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Holky na recepci, cisnik ze sampusem

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8